kesedaran


x sangka ada yg masih menyimpan rasa terhadap aku. tkpelah,
aku hanya mampu mendoa,doa senjata umat islam. yang pasti,
aku nak ucapkan tahniah sebab kau rasa semua yang kau buat tu betul,
and memang yang aku buat semua salah.
aku hrap, bende yg mngalir time aku
berdoa nih worth enough for Allah to show the truth.
last thing, nak dpt yg terbaik, jd yg terbaik utk diri sndiri
brpandangan baik lah dgn semua org,
stop accusing others,
dont let ur feeling control ur minds,
let ur iman controls u.
because that is the real thing yang sedang kau alami.
maybe kau rase aku ni kawan yg teruk,
tp kau x sedar kawan yang teruk tu lah nanti yg buat kau jd yg terbaik.
kwn tu jugak lah yang sedar kan kau,
kawan tu jgk lah yg sanggup beri kau kesedaran tanpa kau perasan.
harap2 diberi kesedaran sebelum mati, dan bukan selepas.
owh ye,cakap apa saja kau nak cakap,
aku takkan terasa selagi perkara itu menyedarkan aku,
selagi perkara itu memberi aku ruang untuk berubah,
selagi itu aku mendoakan kau semoga di beri rahmat kerana memberi aku kesedaran.
owh yes, lg satu, bunyi mcm nak marah,
tapi x,
aku menulis bukan mengikut prasaan marah aku,
sekarang tiada marah
cume perasaan terkilan kerana
aku masih tidak boleh menghilangkan rasa risau
risau andai kata kawan aku terasa dan aku mati sebelum sempat menjelaskan semuanya
kene ingat,
tulisan ini bersifat statik,
tiada perasaan,
tiada pula tinggi rendah nadanye,
semuanya bergantung kepada pembaca itu sendiri utk memahaminya,
dan aku sebagai penulis hanya mampu menerangkan sejelas2 nye,
agar tidak timbul salah faham,
assalamualaikum...

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.