foreber reber alone???

assalamualaikum.
final test just over. now everyone going back to their normal routine.
untuk aku, laptop sentiasa jadi teman aku,
dengan laptop aku boleh jd leka,
dgn laptop jugak aku boleh timba ilmu,
semuanya bergantung kepada niat sewaktu mule2 kite bukak,
tp,internet kan...dunia tanpa sempadan (yeke?)
semua kalau da online niat baik mane pun tapi..
kalau da bosan tu ape pun bole jadi,
sampai sembahyang pun kadang2 dilambatkan,
perlu diberi peringatan....MySpace

buat masa ni aku online hanya untuk keep updated dgn kawan2..
yesss, aku updated hanya melalui online fb,dan blog,
sebab hidup aku bukan mcm org lain,leh klua jln2,happy2,
skali dua dapat klua bjalan dalam sebulan dah terlalu "awesome" untuk aku,

yeah, that's the fact. sebab ape?
sebab aku ni bukan la asal dari keluarga yang senang,
aku ade masalah aku sendiri,
janganlah senang2 melabel aku seorang yg sombong,
thats the fact, sume bile aku contact cakap, "mane ko pegi ziq?? lame menghilang??"
kalau lah kawan2 sume tau keadaan aku sekarang.
biarlah aku berkorban hati ni,
aku xkisah ape orang nak cakap,
sebab aku tau, bende ni bukan untuk selamanya,bende ni hanya bersifat sementara,

untuk pengetahuan korang, aku rinduuu sangat2 kat kawan2 :((((
sedih bila aku sendiri xtau macam mane nak contact,
tp xpe, ape pun yg kau buat,
ape pun yg kau usahakan,
kau nak jadi pensyarah, jadi kambing ke MySpace, lembu ke
aku harap,
usaha itu usaha mencari keredhaan dariNya,
aku tau, kau jugak ade masalah,
diri ni rase besalah stiap kali aku tak mampu nak bantu kawan sendiri,
apetah lagi kawan rapat,
hanya doa dari hambaNya yang hina ni je yg mampu diberi,
hrap dgn doa yg xseberapa nih,
Allah membantu kau,
kalau bersedih, jgn la sedih sorg2 :(((
share la dgn kawan :((((((

stiap kali aku x dapat bercakap dgn korg, aku bg tau kt Allah,
aku hrap dgn Allah jugak kite sentiasa stay connected,
hrap dipertemukan juga suatu hari nanti,insyaAllah,
sungguh, aku nk bjumpa jika diizinkan Allah,
sebab terlalu sayang ukhwah yg tjalin ni terputus mcm tu je.
aku harap, penyabaranku ni membawa kepada
sesuatu yang lebih bermakna di mase hadapan kelak,
sbuah ukhwah yang berharga,
lebih dari lautan permata.
aku terlalu rindu engkau wahai sahabat
Allah sahaja yg faham prasaan aku skarang :'(

cuti pun da start,
tapi untuk aku memang takde cuti la,
dulu lpas spm pun keje kt focus point,
ni summer break ni insyaAllah aku kerja kt tempat keje ayah aku,
keje kt bahagian call centre,
keje jadi operator, balas2 email company,
kata ayah, bahagian tu banyak team leader,
die cakap bahagian tuh skarang under engineering division,
alang2 tuh boleh aku timba pengalaman.
harap2 dengan pengalaman tu jugak boleh mematangkan aku.

takpe,
biarlah aku sendirian berjuang mencari jalan keluar dari masalah hidup aku,
sebab dari kecik aku di ajar supaya tidak memberi kesusahan kat org lain, even susah mane kite pun,
aku xkan bg tau orang (eyh,da bg tau eyh??)
biar teruk mana orang nak pandang aku,
aku ada pendirian aku sendiri,
harap aku dapat selesaikan puzzle kt dalam otak nih (mcm tetris ke???)
owh, aku memang forever alone..
tp alone aku, aku ade teman paling berharga,
kluarga dan Allah MySpace


p.s: ade orang da tuka lagu blog dia, letak slh satu lagu feberet den, lagu sebelum cahaya by letto,
well at least aku xperlu nk pause lagu bile msuk blog kau sbb lagu perempuan and lagu tu x sedap pun, kalau sedap mybe aku dgr la jugak :P

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to foreber reber alone???

  1. ohho! aku suka emoticon emoticon yg kau guna nii. haha. :D
    lagu blog kau pun dah tukar. :P

    ReplyDelete

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.